Як підключити кабінет платника податків: покрокова інструкція

У наш час багато податкових служб пропонують зручний сервіс підключення кабінету платника податків, який дозволяє вести взаємодію з податковою системою онлайн. Це значно спрощує процес подання декларацій, сплати податків та отримання необхідної інформації. Однак багато людей не знають, як правильно підключитися до кабінету платника податків і які документи для цього потрібні.

Насамперед, для підключення кабінету платника податків необхідно мати електронний підпис (ЕП). Це спеціальний електронний документ, який підтверджує вашу особу та дає змогу вам вчиняти різні дії в електронному вигляді. ЕП можна отримати в уповноваженому органі, надавши необхідні документи та заповнивши відповідну заявку.

Після отримання електронного підпису, необхідно зареєструватися на сайті податкової служби. Для цього вам буде потрібно вказати свої персональні дані, номер електронного підпису і створити пароль для входу в кабінет. Після успішної реєстрації ви зможете увійти в кабінет і почати користуватися всіма його функціями.

Як підключити кабінет платника податків
КрокОпис
1Перейдіть на офіційний сайт податкової служби
2Знайдіть розділ “Особистий кабінет”
3Натисніть на кнопку “Реєстрація”
4Заповніть усі необхідні дані
5Підтвердіть свою особистість
6Створіть обліковий запис і пароль
7Отримайте доступ до кабінету платника податків

Як зайти до свого електронного кабінету платника податків?

Натиснувши на Id.gov.ua ви можете, вписавши логін і пароль інтернет-банкінгу, потрапити в особистий електронний кабінет платника податків. При використанні Id.gov.ua обираєте кнопку Фізична особа – Увійти. Тут обираєте BANK ID НБУ, потім – свій банк, у якому ви зареєстровані в інтернет-банкінгу.

Як увійти в електронний кабінет за допомогою токена?

Як увійти з токеном в електронний кабінет платника податків?

  1. Перевірити, чи підключений токен до комп’ютера.
  2. Відкрити сторінку входу в кабінет платника податків.
  3. Перейти на вкладку “Апаратний ключ”. …
  4. Перейти за посиланням “Інсталяційний пакет бібліотеки підпису (web-розширення)” та встановити його.

Що таке електронний кабінет?

Електронний кабінет – це інформаційно-телекомунікаційна система, створена для забезпечення реалізації платниками податків та державними органами своїх прав та обов’язків, визначених Податковим Кодексом України, в електронному вигляді.